Kerevitaş satışlarını artırarak büyümeye devam ediyor
Dondurulmuş gıda ve margarin segmentlerinde faaliyet gösteren Kerevitaş, Temmuz-Eylül döneminde satışlarını geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 27 artırarak 4,3 milyar TL net ciro elde ederken, aynı dönemde FAVÖK’ü de yüzde 72 artışla 723 milyon TL’ye ulaştı. milyon TL. Kerevitaş’ın ilk 9 ayda toplam cirosu 10,7 milyar TL’ye ulaşırken, aynı dönemdeki toplam ihracatı da 1,2 milyar TL oldu. Kerevitaş, margarin kategorisinde Türkiye’nin yağ ihracatının yüzde 34’ünü tek başına gerçekleştiriyor; Gürcistan, Romanya, Arnavutluk, Kazakistan, Kosova, Madagaskar ve Irak’ta pazar liderliğini sürdürdü.
Kerevitaş markası SuperFresh, üçüncü çeyrekte bir önceki çeyreğe göre 1,7 puan artışla yüzde 43 pazar payına ulaşarak sektördeki liderliğini pekiştirdi. SuperFresh, inovasyon odaklı büyüme stratejisi doğrultusunda sektöre yön veren yenilikçi ürün lansmanlarına devam etti. Türkiye margarin pazarında yüzde 100 marka bilinirliğine sahip olan Bizim Yağ ve Teremyağ gibi değerli markalarıyla yüzde 65,6 ciro payı elde ederek pazar liderliğini sürdürdü.
“SÜRDÜRÜLEBİLİR BAŞARILARIMIZ 2023’TE DE DEVAM EDECEK”
Kerevitaş CEO’su Mert Altınkılınç, 2023 yılının ilk 9 ayı itibarıyla inovasyon ve sürdürülebilirlik odaklı büyümelerine hız kesmeden devam ettiklerini belirterek, şunları söyledi:
“Kerevitaş olarak faaliyet gösterdiğimiz tüm alanlarda stratejik kanal-kategori bakış açımız doğrultusunda satış gelirlerimizi artırırken, farklı ihtiyaçlara cevap veren ürün portföyümüzü her geçen gün geliştiriyor, yenilikçi ürünlerimizi yenilikçi bir bakış açısıyla müşterilerimizle buluşturuyoruz. Bir yandan Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı tarafından tescillenen ilk Ar-Ge şirketiyiz.” GE merkezlerine sahip olmanın sorumluluğuyla Ar-Ge ve inovasyon yatırımlarımıza hız kesmeden devam ediyoruz. Türkiye’deki istikrarlı büyümemiz ile ürünlerimizi 5 kıtada 45’ten fazla ülkeye ihraç ediyor ve ürünlerimizi tüm dünyaya tanıtıyoruz. Yılın ilk 9 ayındaki sürdürülebilir büyümemizi yılın son çeyreğinde de sürdürerek 2023 yılına ulaşıyoruz. Yılı başarılı iş sonuçlarıyla kapatmayı hedefliyoruz.”
REKLAM YAYINI